25 Şubat 2017 Cumartesi

Hayaller

Sevgili Lupus;

Uzun zamandır o kadar çok koşuşturuyorum ki hep aklımda sana yazmak var bir türlü yazamadım. İnsan hayat koşuşturmacasında seni bile unutuyor. Kafamda habire sana yazıyorum. Bugün çiçeklerin saksılarını değiştirirken seninle konuştum mesela. Sonra stüdyomda pilatesimi yaparken de gidebileceğini hayal ettim. Sensiz iyiyiyim böyle.

Bu aralar canım o kadar çok abur cubur yemek istiyor ki insan arada sapıtabiliyor. Sonra hemen bir topluyorum kendimi. Çevremdeki herkes grip o nedenle vücuduma iyi bakmalıyım ki hasta olup senin kafanı karıştırmayım. Her sabah 2 yumurta yanında harika bir meyve suyu hazırlıyorum. Zencefil, limon, havuç, portakal katı meyve sıkacağından geçtiğinde çok lezzetli oluyor ;) Bir de hala meditasyona devam. Kendime yük edindiğim ne varsa bırakıyorum ve git gide hafifliyorum.

Geçen haftalarda da Kapadokya'ya gittik. Çok gittim daha önce ama bu gidişimde orayı Güneş ile paylaşmak çok daha özeldi. Aşk ve Kapadokya hayallerimden biriydi gerçek oldu :))
Bir hayalim daha var ablamla Kapadokya'da bir kamp düzenlemek. Deneyimlerimizi orada paylaşmak istiyoruz. O yoga alanında kendini geliştirdi ben de pilates alanında. Beslenme konusunda da  birçok deneyimimiz oldu ve bunları harmanlayıp çok güzel beslenme planları çıkardık. Herşeyden önemlisi ikimizde meditasyonlar sayesinde farkındalığımızı arttırdık. Şimdi tüm bunları harmanlayarak çok güzel bir workshop düzenliyoruz Kapadokya'da. İsmi de "Kendini yaratma rehberi" 30 Mart'da gerçekleştiriyoruz. Katılıp bu hayalin parçası olmak isteyenler bizimle iletişime geçebilir ezgiozgeworkshop@gmail.com

Sevgiler


2 yorum:

  1. Merhaba Ezgi Hanım,

    Yaklaşık olarak iki ay kadar önce lupus olduğumu öğrendim.Sakıncası yoksa; İstanbul'da, hem memnun olduğunuz hem de asla tavsiye etmem diyebileceğiniz romatoloji uzmanlarını ve göz kontrollerinizde hangi doktoru tercih ettiğinizi, ilaçların gözlerinize olumsuz etkileri olup - olmadığını paylaşabilir misiniz?

    Psikolojim ileri derecede bozuk, maalesef.

    Hastalığımızın hep uykuda kalması hatta bir mucizenin gerçekleşip, hastalığımızın yok olması dileği ile.

    İrem / iremcanyurek@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, İstanbuldaki doktorları maalesef bilemiyorum :/ ama ilk başlar hep zor. Sonra yavaş yavaş hayat güzelleşiyor merak etme :) Kendini sev ve umutlu ol öpüyorum sevgiler

      Sil